inte så mkt

hejsan
har inte skrivit så mkt idag
men jag mamma och pappa åkte runt lite på frösön och skulle fixa nåt
så vi/jag passade på att tangr kort :)
sen när vi kom hem så gick jag till rebecca och va med henne , erika och anna
hoppade studsmatta och tog kort
ngr bilder kmr kanske in sen :D
sen skulle vi till johanna
har haft rätt så ont i huvudet idag "/
jobbigt kan jag ju säga
imorn ska jag nog bara sova x)
elr va med rebecca,anna,erika och kanske sara som e hemma nu

fick en fråga om hur stort mitt objektiv va
svar : mitt objektiv är 18-105 (vet inte om dt e mm elr nåt) :P

men ska gå upp och lägga mig snart så
godnatt

jag e så snäll så jag lägger upp en "jätte fin" bild på mig x)

Kommentarer
Postat av: ANNARVIDSSON!

Jonna är alltid söt! ;)

2010-05-02 @ 11:29:19
URL: http://humleboris.blogg.se/
Postat av: hihi

du är snygg och jag menar de ;)<33

2010-05-03 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback