träff med basket laget =)

hej
idag va jag , pappa och joel och kollade på jämtland (mitt gamla lag) när dom spelade match
dom vann nu e dom final four !
dom e bland dom 4 bästa lagen i sverige :O
och jag har vaarit med och spelat ;)
jag hoppas verkligen jag fixar nåt sätt !
sen ringde eva till mig och sa att laget skulle ha en film kväll elr nåt och äta godis och chips hemma hos dom och hon frågade om jag ville komma
jag gick dit med frida
hade inte träffa ngr i laget på ett bra tag bara sätt dom :/
och på matchen träffade jag hans-ove och han berättade om bravo cup
att dom skulle försöka få till ett 96-lag så om mina knän blir bättre så ska jag försöka träna igen .
hopppas :)
men ska ta nåt att äta tror jag , har typ bara ätit tidig middag  vid halv 5 .
imorn börjar skolan :(
PussPuss
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback