min berättelse om en olycka :P

tja
har haft uppe blogg.se nu ett tag
mén jag somnade x)
sen har jag och mamma bakat tårtan !
bilder kmr
sen ska jag kolla hur dt blir med bilderna från åre
måste höra med petra , annie och lisa

men nu ska jag berätta en väldigt klantig sak jag gjorde idag vid skolan .
jag , sara  , anna , rebecca och erika gick till skolan och när vi nästan va framme så hade jag ju "turen" att ramla och jag ramlade rakt på armbågen :/
va en liten stund på so:n men sen gick jag och rebecca till hälsocentralen för jag hade fortfarande ont i armbågen.
när vi kom dit så fick vi vänta 30 min sen kom julia , malin och jennifer =)
så väntade vi 15-20 min till .
sen va dt min tur så gick jag in själv
när jag va där så visst hon inte om jag hade fått en spricka elr nåt :/
men om jag har ont imorn ska jag gå tbx och kolla dt .
fick ett stöd"band" som jag har där , men den hjälpte/hjälper inte .
men får se hur dt blir =/
snart får vi främmande
PussPuss
<3


  

Kommentarer
Postat av: Afzcas

Hej



Jag tog inga bilder i Åre. Det var bara du och Annie som tog kort.

ps... om du har kort på mig får du lägga ut dem på bloggen.



// Petra :)



2010-03-18 @ 20:26:57
URL: http://www.afzcas.bloggsida.se
Postat av: Afzcas

Hoppas du får en bra födelsedag



// Petra

2010-03-18 @ 20:29:24
URL: http://afzcas.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback