MF

hejsan
nu har jag ätit och försökt hitta  leggings till mf ikväll
ska på träning snart
dagen har väl varit bra .
gympan ägde ju ;)
vi körde typ golden eye elr va dt heter
vi tjejer va lätt bäst :)
sitter och lyssnar på musik nu
ska byta om om 5 minuter typ
sen äter jag väl lite
sen när jag kmr hem från träningen ska jag skynda mig att duscha och göra miig iordning och ringa/sms:a jennifer att hon kan hämta mig och rebecca och dom ska hämta Julia innan oss :)
men nu ska jag göra mig iordning för en träning på en fredag (Y)
x)
PussPuss
<3


läs min och julias blogg oxå http://jonulia.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej



Kan inte du byta header?



\ Elin

2010-03-06 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback