cupen igår

hej
nu ska jag berätta om gårdagen x)
vi åkte 7 härifrån för att hämta firre  och elin
sen kom vi framm till krokom runt halv 8:a
pratade typ sen va dt uppvärmning
dt va 5matcher jag fick va lag kapten alla :)  :P
vi spelade jätte bra tyckte jag
dom två första blev dt oavgjort och nästa vann KD med 1-0
på den matchen så krokade jag med en tjej :O
gjorde illa på under ögat sså gick runt med en vattenflaska där borta
e blå och  lite svullen nu .
sen va dt paus ngr timmar till nästa match 00.45 mot ås
och den vann vi med 1-0
sen va sista matchen 01.30 xP
det va mot brunflo den spelade vi oxå oavgjort
när jag kom hem va kl typ 02.30
så då duschade jag och gick och La mig
och idag har jag inte kunnat skrivit innan för jag vaknade halv 3 :P
dt blir ingen stan pgr av att jag sov förlänge
så jag och mamma ska hyra filmer och köpa glass och till lunch blire donken
men nu ska vi åka
PussPuss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback