inget internet :@

hola amigos :D
internet har inte funkat här sen jag kom hem....
men efter jag och julia hade tränat så träffade vi anna , elina och adina (:
stog och pratade en stund
sen gick elina och adina mot mimer för den skolan hade avslutning där
sen stack julia oxå dit och sen efter ett tag åkte jag och anna oxå dit
sen stack anna , adina och elina så va jag med julia
och vi träffade andrea och satt med henne en stund
sen efter dt åkte vi hem
skolavslutning imorn , ska sjunga med julia
jag får bara hoppas att min röst håller och att min förskyldning inte förstör mer än vad den gör :/
men nu ska jag försöka sova tror jag
PUSS
<3

godnatt



Kommentarer
Postat av: finalinafina ♥

svaren på frågorna ifrån frågestunden är nu uppe, kolla gärna in! ♥

2010-06-11 @ 09:31:01
URL: http://finalinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback