vrfskamanharubrik?

hejsan
idag har jag ju varit på stan
med rebecca och maria (Y) :)
rolig daaaaaag !
dog hål över mit första hål (bild kmr)
sen köpte jag en brun väska (bild kmr) och maria och rebecca köpte en lika fast svart ;)
sen hittade maria kläder till ett bröllop hon ska på , dt va jätte fint <33
egentligen skulle jag ha gjort läxan men har inte börjat medd den än så får göra den snart :/
segt
jag och rebecca va på gym oxå . dt gick väl sådär xD
haha vi kunde typ ingenting dom hade där
och imorn ska vi pröva gymmet på metropolen och sen ska vi bestämma oss vart vi ska gå
men måste göra läxan nu
PussPuss
<3


hål i örat , det övre hålet  
    

väskaan

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback