stan idag !

hejsan
idag var jag på stan med wilma !!
haha dt ägde !
vi hade dt bäst kan jag ju säga :P
dagens skämt : ginatricot ! haha när vi uttalade dt med T på slutet började vi as garva :P
sen när vi satt på "donken" så började dom som jobbade där göra nåt och jag och wilma blev typ as rädda och vågade inte beställa nåt . sen bestämde vi  oss för att äta på subway , men ta en glass på "donken" .
vi tog mod till oss och gick fram till den läskiga killen xD
och sa att vi ville ha en glass och han sa: vi har ingen glass
KONSTIGT !?
då gick vi och åt först :P
och vi har tagit rätt så många kort
men måste lägga mig ska upp tidigt imorn !    halv nio
så jag lägger in korten när jag har tid
men nu i helgen blir det en ishalla för mig fredag - söndag !
längtar mkt tills på söndag jag och johanna ska få dela ut priserna typ ! =)
PussPuss
<3

Kommentarer
Postat av: wilmur<3

haha a de va bäst!XD

<33 <33

2010-01-08 @ 20:27:56
URL: http://iingetnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback