kmr sakna dig <3

hhej
har varit rikgtigt dålig på att uppdaterat :O
men har haft massa läxor och fullt upp 
va på ishockey match i lördas ÖHC - PITEO
det blev förlägning sen straffar , dom förlora (oturs gubben gjorde ett mål) (anna fattar) :P
idag va jag oxå på ishockey match dt blev förlängning och dom vann
(otrusgubben) nisse gjorde avgörande målet
nån dag i februari ska dom möta frölundas elit lag , i z-hallen , ishockey hallen
kmr inte ihåg när dt va skriver dt sen när jag vet <3
imorn blire skola och fotbolls träning
har sagt att jag troligen kmr sluta med basket nu :''(
kmr sakna dt men ska gå på herrmarcherna tror jag =)
men ska lägga mig nu
PussPuss
<3


och bara för att jag och oscar e bäst bjuder vi på dagens bild ! =)   (kmr sakna dig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback