lite blandat <33

hej
har varit och kolla på frölundas tränning sen min lille brors tränning (plugg) och sen lite av 96:ornas träning
har pluggat inför no provet imorn
känns väl rätt så bra (Y)
ikväll 1.30 blir det isshockey på tv (OS)
och imorn blire skola sen ska jag jennifer och malin och julia ner på stan
jag och jennifer ska träffa jennifers mamma och gå med henne
jag ska kolla på en tröja på hm ;)
sen måste jag typ åka hem vid 5 för 6 åker jag , pappa och joel till ishallen
och ska kolla på frölunda - ÖHC
innan dom börjar uppvärmningen kanske jag ska fråga om jag kan få en klubba efter matchen :P
haha vilket liv jag har ;)
juste !
jag och sarah gick på "läktaren" och en kille i frölunda (dom hade träning) sköt ett skot och det va jätte nära att komma på mig och sarah , jag blev as rädd :O
tänk om nån hade fått den på sig , sjukhuset direkt då
men nu ska jag gå och plugga enu med
PussPuss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback