j*vla blogg.se ! :@

hej
har försökt skrivit idag , men har inte kommit in på blogg.se
vrf ? :O
störigt
så där har ni anledningen
stan idag med jennifer ju :)
vi hade ju roligt vi
sen kom ida , roligt att träffa henne (hade aldrig träffat henne förrut)
sen så blev dt ngr saker så jag och jennifer åkte hem
sen måste jag plugga och sånt
har läxa imorn som jag helt glömt bort och prov på NO på torsdag :(
på torsdag ska jag pappa och joel kolla på ishockey
Frölunda-ÖHC  :P
haha dt kmr ju blli "spännande"
och samma dag ska jag  på stan innan med jennifer och hennes mamma
och på fredag blire basket match att kolla på , hoppas jag får med mig lille bror  , skulle ju vara lite roligt att gå med brosan :P
men ska börja plugga nu 
PussPuss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback