dagens saker ..

hej
idag jar dt väl varit en sådär dag ...
dt började med att dt hände nåt och att alla sa att en hade löss x)
sen så har jag typ mått illa idag och dt gick inte över
sen på gympan så hände dt värsta hemska saken
focka skulle skuta en boll på jennifer och hennes finger gick ur led ...
dt va hemskt
men hon mår bra nu (Y)
alla tjejer i klassen gick typ till helsocentralen med henne
Men dt viktiga e att hon mår bra och att fingret inte va brutet (vi trodde dt först typ)
men imorn så har jag hk prov
vi ska typ göra pizza och få saft (en grej)
sen ska vi ha skriftlit prov innan
så jag måste plugga nu :(
juste jag har bakat =)
PussPuss
<3

Kommentarer
Postat av: ANNAARVIDSSON!

jag har gett dig en nominering till kreativ bloggare!

2010-02-26 @ 14:42:24
URL: http://humleboris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback