dagen

hej
idag , skola som vanligt ?
rebecca har kommit i (målbrottet)haha hon e jätte hes :P
stackarn
men vanlig skoldag typ
sen hem
och sen blev dt bak med lille bror =)
sen skulle jag iväg på fotbolls träning ....
väldigt väldigt kallt kan jag ju säga frös
fick gå en halv timme innan träningen för va tvungen att hinna hem och äta och duscha innan jag skulle upp på skolan igen :O
vi skulle göra nåt med föräldrarna , dt va väl ganska roligt
sen kom man hem , ska försöka lägga in läxan på datan nu så dt blir gjort
men nu ska man väl skriva lite på min och julias blogg oxå :P
så läs den oxå om ni har lust
http://jonulia.blogg.se/
kanske inte finnaste bilden på mig på headern men men
PussPuss
<3

hihi bjuder på bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback