alla hjärtans dag

hej
igår va jag ju på stan med mamma
vi/jag hittade rätt så många saker :)
halva priset ju
sen köpte vi en klocka till mig ! =)  (bild kmr på den sen)
dt blev som en "belöning) för att jag hjälpte mamma i ishallen
idag har jag inte gjort så mkt
kollat på film och duschat
idag e dt ju alla hjärtans-dag
fick en present från mamma och pappa fast pappa och joel e ju inte hemma
dom e på ishockey cup , dom spelar finalen nu :)   hoppas dom vinner
men jag fick , nagelfil , tuggumi , halstabletter och lösnaglar
joel ska få godis , jag äter inte godis så därför fick jag dt andra
skriver väl hur dt går för joels hockeylag sen ;D
PussPuss
<3


dålig bild men KLOCKAN
   

och sakerna från mamma och pappa :)
     


Kommentarer
Postat av: Afzcas

Hej,



fin klocka :)



// Afzcas

2010-02-15 @ 17:48:20
URL: http://www.afzcas.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback