shoobreee

jadu
nu har jag pluggat lite maatte
men vi säger som att jjag kan det
spanskan har jag ingen aning om....
men även om jag inte klarar det här provet så borde jag inte få ig för jag fick g på första provet?
ajja hoppas bara att jag inte får ig allt som allt
imorn börjar jag 8.10 så jag vet inte om jag hinner göra nåt inlägg
beror på när jag vaknar :p
eeh efter skolan imorn ska jag hem, jobba lite sen så ska jag och julia dra till ängsmon och vah med lukas och johan :D
ska bli skojj
efter det drar vi fyra på gudstjäns , mindre roligt
men det e inte tråkigt heller ;p
ungdomskvällen börjar efter gudstjänsten , vet inte vad vi ska göra på den imorn men hoppas det blir roligt
men nu säger jag
Godnatt och pusshej
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback