nyår ! :D

tjooba!
nyår idag då :)
ska snart gå upp tror jag
idag har jag BARA leggat i soffan :p
har ínte orkat gjort nåt idag
tror jag börjar bli sjuk men jag orkar inte bry mej för jag verkar aldrig bli frisk
och idag så hade mamma köpt plommon , tror det var det
man ska ju "tvätta" av dom med vatten innan man äter dom
och då gör jag det och efter jag ätit 5 kommer jag på att vi får ju inte använda vattnet pgr av parasiten :/
menmen ibland tänkar man inte så mkt ;p
hoppas att man inte blir sjuk av det , men jag tror inte det eftersom det var lite vatten

e det nån som har nåt nyårs löfte ??  ;)

ska gå upp om 30 minuter sen blir det natt för mej
godnatt :D
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback