förlåt för dålig uppdatering...

timrå-färgestad matchen vah sådär
det va jätte roligt att kolla på hockey live :D
en stormatch :')  inte typ som min lillebrors maatch typ
Men idag så vaknade jag ganska sent och sen en halvtimme efter jag vaknat tog jag och mamma bussen in till stan och kollade lite sen träffade vi mormor och vi gick på wedan och fikade
fast jag och mamma åt oxå .
Jag tog plättar och sen fikade jag en kladdkaksbit xp
efter det gick vi och kollade på skor
och jag hittade ett par skit snygga skor som jag kanske ska köpa
sen gick vi till filmen
vi kollade på änglagård 3
den var helt okej
men nu så ska jag kolla på tv och sen vet jag inte vad jag ska göra om jag ska försöka sova eller nåt annat :')
pusshej
<3

Kommentarer
Postat av: erika

alltså jag veet! :( det är skitdåligt! Vi måste verkligen ändra på det!!! <3

2010-12-30 @ 10:47:09
URL: http://eerikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback