cypern (L)

tjaaa :)
sitter här i lobbyn med bästa johanna
har nyss ätit
entligt han som e guide så skulle dt inte va varmt idag "bara" 37 grader i skuggan :o
igår när vi kom va dt typ 39
har fått lite färg idag :')
jag sa till mamma
jag : jag har ju inte blivit nå brun idag :O
mamma : men dt har ju bara gått en dag
jag : juste (I)
haha tyckte dt va lite roligt
trodde jag kunde sitta vid våran data , men vi hade inte med oss någon uppkopplare elr va dt heter :p
men jag och johanna ska gå och köpa glass och kolla i ngr affäreer i närheten
höres
<33
bild i repris*

Kommentarer
Postat av: julia

host stolt fotograf host :D<3333

2010-08-18 @ 01:02:33
URL: http://jonulia.blogg.se/
Postat av: liz<3

nice <3 39grader e väl inget host:O

Hahahahah till och med jag skulle dö:)

Visste inte att cypen hade granskogar;)

Halleluja ingen stavfel :O

2010-08-18 @ 10:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback