2 dagar!!

hejsan :')
har inte haft så mkt tid vid datan idag
och när jag väl har suttit så har jag fixat massa låtar :p
men idag har jag vart med rebecca och erika för dt mesta
åkte ner på stan med mamma
och när vi va klar med dt vi skulle göra träffade vi rebecca , erika och rebeccas mamma för att fiika
jag fikade en sockerkringla , dt va jätte länge sen jag åt en sån .
men dt va gott ;)
sen gick jag , rebecca och erika en stund
köpte en glass occh snackade
sen åkte erika hem och jag och rebecca åkte till ishallen (:
skulle kolla på ngr kompisars träning
dt va iskallt där :O
så när man kom ut så va dt varmt . hahaha
sen åkte vi hem och jaa har packat klart!!
tror jag

imorn börjar resan :D
åker till stockholm vid 11 och sen på måndag åker vi med flyget halv 9
haha hoppas man kommer upp till dt ;)
kmr ha med oss datan så dt blir ju lite inlägg så glöm inte att håll utkik
elr  hur dt stavas
<3


Kommentarer
Postat av: LIIIIIIIIIIZZZZZZZ

hahhahaha ISAHALLEN=ISHALLEN

HÅLL UTKICK= HÅLL UTKIK

HAHAHHAHAH OCH DU SKA BÖRJA 8an Hahahahahahhhahahh

HAHAHAHHA jag tror jag dör!!!

Lycka till på resan Kommer att sakna dig Plutten

2010-08-14 @ 21:02:08
Postat av: rebecca

:( FAN FÅR MAN TA OCH FÄLJA MED TILL VÄRMEN ELLER VAD!?! <333

2010-08-15 @ 00:08:31
URL: http://rebekey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback