lite om mig

hejsan :)
kollar på tv på nån film kan inte stava den så .
men jag skulle berätta va djungelhuset va , dt e som ett lek hus typ :P
massa hinderbanor , och massa saker
haha vet inte exakt eftersom jag inte vart där än
PussPuss
<3


Ngr saker om mig :

Bilddagbokenstjejtest,

*Ditt utseende:
Hårfärg? - mörkbrunt
Längd? - 161 ?
Skostorlek? - 36-37
Ålder? - 14

*Kärlek:
Har du kille just nu? - nej
Gillar du någon? - kanske :P
Vem? - det du.


*Bad days:
Har du varit full? - nej :o
Har du haft sex på fyllan? - ne
Har du rökt? - Nope
Har du snusat? - usch nej
Har du gjort något olagligt? - neej
Har du slagit någon ner till marken? - Haha tror inte dt :p


*Yes/No:
Är du allergisk mot något? - nej
Tror du på gud? - nej
Har du en bästis? - ja, många.
Är du vegitarian? - nopeee
Är du olydig? - kanske
Har du vart med om ett stort gräl? - typ

*Antingen elr:

mjölk / saft? - saft!
ibumetin / alvedon? - alvedon
katt / hund? - hund
cykla / gå? - bror på.
cider / öl? - ciider xp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback