Hemma och har duschat och ätit

HITTADE inlägget så här kmr ett till :P

trött och ont efter denna dag med F95 u , tack för den :)
denna dag såg ut såhär
06.15 gick jag upp och gjorde mig iordning
06.50 åkte vi iväg till arenan
hade samling 7 :O
matchen började 8.00  fick sitta första tio minuterna
sen fick jag spela restan av matchen (utan byte) 
vi vann den matchen
sen skulle vi samlas 10 matchen började 11 .
den matchen försvann typ 3 personer , felicia gjorde illa sig och va tvungen att åka till sjukhuset och kolla knät. En blev förskyld och ella gjorde typ illa sig
spelade typ hela den matchen oxå ..  Den blev oavgjord
sen andra matchen började 14 samling 45 minuter innan  .  fick spela hela den oxå .   Vi förlorade den
sen sista matchen kunde jag bara spela 10 min pgr av mina knän/knät :(

Kommentarer
Postat av: julia :)

sv. tack!<333

dom kommer vara lila :D

+fatta vad k00lt om vi har dom där linnena + chinosarna (Y)

då kommer vi vara likkisar<33

2010-04-10 @ 00:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback