Hatat den här datan just nu!

ska slänga den här datan! :@
hade skrivit om hela dan och om alla matcher
och sen när jag ska spara dt för säkerhets skull innan jag publicerar den ifallatt dt skulle försvinna
och då när jag skulle dt försvann hela J*VLA skiten!!!
e på sånt dåligt humör just nu
jag orkar inte skriva om allt heller så ni får nöja er med denna samman fattningen

första matcher = Vi vann =)  . satt tio minuter sen fick jag spela hela matchen

andra = 3 st som försvann under matchen pgr av skador och förskyldning . Oavgjord. spela typ hela

Tredje = förlorade :/  Spelade hela

Fjärde = förlorade . spelade tio minuter . kunde inte spela nå mer pgr av knäna :( 

sen åt man , duschade och tog en alvedon 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback