träning =)

hejhejhej
idag hände dt saker på skolan ....
behöver inte ta upp dt men jaja
idag har dt varit min oturs dag
imornse tappade jag min parfym flaska i golvet .... :(
och tog upp den för den höll . Sen ser jag att dt saknas några glasbitar
och då sticker dt till i mmin fot och då haar jag en lite glasbit i foten :(
och då tog jag ut den , gick till tv rummet och då kändes dt som om jag hade ett skräp under foten så drog jag min fot lver min andra fot och då kände jag hur dt blev ett sår :(
då hade jag en glasbit kvar i foten oxå drog jag den så jag rev upp lite av foten :(
sen på slöjden ....
skulle min träslöjds lärare göra nåt , och dom där "tänderna" till sågen , finns dt ju bara såna små som e som en rund ring ..
och då ramlade den ner när han fixade en grej så jag har riv märken på min arm oxå ...
ajja , sen hände dt andra saker ...
men jag bryr mig inte om er ni får tro va ni villl ...


PussPuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback