har inte varit hemma på hela dan !!

hejsan svejsan :)
lång dag idag , har inte varit hemma på hela dan typ sen 21.00 ikväll :O
dt började med att jag klev upp halv 9 för vi började halv 9 .
men kom nån minut sent men dt gjorde inget sa dom . (tur)
sen va dt en lång dag !!   tyckte jag iaf .
dt va   EA  sen  Eng   sen  Matte   sen   LUNH    sen   Språkval , sen skulle vi haft SO men dom tog bort dt så dt blev lite längre på badet med gympan <33
imorse ville jag inte åka på badet för jag orkade inte , e fortfarande förskyld och e inte bättre nu precis ...
men sen när dt slutade fick rebecca och julia mig att stana jag fattar inte hur , för jag ville  egentligen inte men jag ville enån x)  
men jag stannade ... 
det va 5 från klassen som hade stannat det va  Jag , Julia , Rebecca , Jakob och Gabriel :P
vi va med dom lite då och då ...
men vi tjejer skulle köpa glass eller nåt ,  rebecca köpte glass jag och Julia köpte snow sluch (eller hur dt stavas)
sen va vi hungriga så då åt vi :P  haha
sen badade vi lite sen satt vi oss med gabriel och jakob i bubbelpoolen , vi typ satt och skvatt vatten på varandra :P      vi har ju roligt liv !
men sen gick vi runt och gjorde massa saker !
alla som ville veta så älskar jag barnruschelkannorna på storsjöbadet !!!   haha dom äger , så j*vla roliga !
julia gjorde illa sig i slutet men jag hoppas dt gick bra hon kmr nog få två stora bullor/blåmärken  i pannan stackars gmn :P
men kollar lite på fotboll ,  dom leder med   3-1
sen efter badet va vi bjudna på fika till mammas kompis =)
men nu får dt räka dt blev rätt så långt inlägg men har ju inte skrivit nåt på hela dan :P

PussPuss
<3

bjuder på en bild ;)

Kommentarer
Postat av: Maa

snygging :) <33

2009-10-15 @ 20:58:16
Postat av: Max

snygging :) <33

2009-10-15 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback