förlåt

hejsan
förlåt att jag inte har skrivit nåt . men idag så har jag varit på skolan går till 15.20 på torsdagar :O
men fick sluta tidigare som tur va , för när jag kom hem va klockan 15.20  typ . elr nåt gick inte så fort .
men sen skulle jag vara med tandtrollet och godistrollet och träsktrollet och bumbibjörnen
men han inte , för jag skulle på träning (ovanligt)
men ajja dt va en rolig träning kan man väl säga , fast jag har ont i knäna och min indre sida av låret ...
inte bra har lindat dt nu känns lite bättre , får ta med alvedon till skolan imorn för vi har gympa :(
Jonna gillar inte gympa , elr dt beror på vad dt är .
men jag ska skärpa mig nu och försöka skriva mer på bloggen !
<333
Fredag imorn ! 
Vad ska alla hitta på ?
Själv ska man vara med CAJSA !!!
<3333333'

PussPuss
<3

jag och Ida =) <33   ILY  (inte bra att bråka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback