:/

tjotjena
sitter nu har kommit hem .
jag har jätte ont i huvudet :(
skulle vara med elsa idag , men jag orkar inte .
jag som hade längtat jätte länge !
men måste gå på basket träningen .
för jag e typ "orolig" elr va man ska kalla dt , att dom kmr byta ut mig tills vi ska åka till Lidingö
och spela basket , eftersom jag inte har varit med på nån träning på ett tag pgr förskyldning och svin vaccinet :(
men ajja jag får inte bli sjuk !
för min vecka ser ut så här om man bort ser från skolan
måndag -  skulle vart med elsa :(   Träning
tisdag - Gym med rebecca , träning , herrmatch
onsdag - malin och rebecca . äta på max och bowla
torsdag - träning
fredag - åker vi till Lidingö och ska spela ett till USM cup =)   ( kom med igen!)
lördag - är i Lidingö
söndag- är i lidingö och åker hem

i lidingö så spelar vi basket :P

ska packa sen vila/läsa lite
PussPuss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback