1 advent

hejssssan
har tråkigt !
men idag så vaknade jag vid halv ttolv
sen kom jag på att det va första advent och då frågade jag mamma om vi inte skulle öppna första lukan på chokladkalender .
men jag hade ju inte tänkt så låångt att det inte var december än xP
så smart kan man ju vara
joel hade oxå frågat samma sak .
idag skulle jag ju ha spelat match ....
men kan inte vara me pgr av höften/ryggen
får se om dt blir träning imorn elr intee hoppas jag kan vara med
ikväll kmr "släkten" elr vad man ska kalla dom på middag
men nu ska jag städa mitt rum :p
PussPusss
<3


Kommentarer
Postat av: diwilma<3

haha<33 gullunge :*!

sööt bild!!!!!!!!

Syns kanske på onsdag<33



puss puss´

<33333333

2009-11-29 @ 17:53:58
URL: http://iingetnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback