sorrrry

hejsan
har varit på stan med rebecca .
skulle varaa med wilma idag ! men dt blev inte av pgr. av strul :(
F*N oxå
hade längtat
men jag åkte ner med rebecca , vi köpte julklappar
har HK imorn :/
palla , på morgonen har vi halv grupp och dom som inte har HK får sovmorgon
orätvisst !
har utvecklings samtal imorn oxå ...
hjälp
e dt ordet får se hur dt går
imornhar jag träning oxå
och på fredag ska jag ner på stan igen ..
ska till min gamla sjukgymnast och denna gången är dt för höften/ryggen
för dt har inte blivit så mkt bättre
men jag och rebecca har tagit "ngr" kort .
men hinner inte lägga ut dom nu så dt blir en annan dag
PussPuss
<3



bjuder på korten ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback