pa

hejsan
inge skrivande idag .
men har inte haft tid / orkat
men idag på skolan kollade vi på nån teater efter lunch sen slutade vi.
när jag kom hem var klockan kvart i 3 .
då åt jag lite sen somnade jag i soffan , och min buss gick 16.00
och jag vaknade 16.25 :O
panik
men sen gick 4:an 16.20 och dt tar ju 10 minuter för den att komma till det stället jag ska till
men jag kom en kvart sent till träningen ;)
sen efter vår träning hade killarna match
jag , olivia , elsa , jennie och adelé stannade och kollade
efter ett tag såg jag cajsa vid dörren , sprang fram till henne och frågade hur hon mådde .
hon hade varit på sjukhuset , men hon hade inte brutit nåt , men hennes ledband hade gott av :(
stackarn
men nu ska jag gå upp
får se hur jag mår imorn , fryser (som vanligt) :P

Bilder kmr nån annan kväll :/
PussPuss
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback