kommit hem med massa påsar nu :D <333

hej bloggen nu e jag hemma igen :D <3333
har köpt massa klädder här får ni se när dom ligger på golvet sen när jag har på dom <3
leggings bikbok 199 kr ( typ)         Byxor (bag) cubus 499 kr xD                korthållare xD venne vad dt kosta
                                                               

Jacka hm 299 kr                Linnen 2 för 99 kr  bikbok            Kofta bikbok .. kr ??  kmr inte ihåg      
                                 

Halsband 2 betala för en 99 kr           Linne ta 2 betala för en 99              Nåt xD  39.90  
indiska                                                       indiska
                                                                 


Skor !!!  150 kr ;)  venne vart        Basket skor !!!  600 kr stadium (entligen )
                           


där e nästan alla grejer jag har köpt xD  haha
´men jag lägger in lite mer idag men lite senare xD
haha tack för att ni läser bloggen
puss puss <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skorna är från Bianca fotwear och koftan från GinaXD tänk vad jag kom ihåg:P<3

2009-08-06 @ 10:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback